Шановні мешканці!
Відповідно до рішення Київської міської ради від 17.04.2018 № 435/4500 «Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 22.12.2016 № 787/1791 «Про затвердження Положення про громадський бюджет міста Києва» та розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26.06.2017 № 756 «Про деякі заходи щодо виконання рішення Київської міської ради від 22.12.2016 № 787/1791 «Про затвердження Положення про громадський бюджет міста Києва», перший етап – подача проектів – розпочався 7 лютого і триватиме до 6 березня 2019 року. Другий етап – обрання проектів – триватиме з 15 травня до 6 червня. Бажаючі долучитися до покращення нашого міста можуть зареєструвати свої проекти на сайті www.gb.kyivcity.gov.ua.